حزب مشارکت، روی موج دروغ های زنجیره ای
ساعت ٥:٠٠ ‎ب.ظ روز ۱۳۸۸/٧/٢  کلمات کلیدی:

در پی افشای دروغ بودن ادعاهای سایت حزب مشارکت درباره افرادی نظیر ترانه موسوی، احمد نجاتی کارگر، سعیده پور آقایی، محسن ایمانی، عاطفه امام و...، شیادانه بودن یک ادعای دیگر این سایت آشکار شد.
به دنبال جوسازی گسترده سایت نوروز درباره ربوده شدن، بازداشت و شکنجه مهدی نیاکی (از گردانندگان سایت کلمه)، گزارش های منتشره حاکی از آن است که نامبرده اساساً در بازداشت نبوده بلکه وی به دلیل بیماری در بیمارستان بستری بوده است.
نوروز پیش از این از قول سایت موج سبز- ارگان ستاد آشوبگران که ارتباطات تنگاتنگی با نوروز دارد، مدعی شده بود مهدی نیاکی روزنامه نگار و وبلاگ نویس از روز 23 شهریور بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است. در خبر ساختگی مذکور از قول یکی از بستگان نیاکی ادعا شده بود «از روز 23 شهریور بستگان سید مهدی نیاکی، روزنامه نگار، وبلاگ نویس و یکی از فعالان پایگاه خبری کلمه (در دوره پیش از اعلام نتایج انتخابات) خبر دادند که او از روز 23 شهریور بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.
سایت موج سبز آزادی از قول یکی از بستگان مهدی نیاکی گزارش داد که «مهدی نیاکی که در خانه اش به تنهایی زندگی می کرد مفقود شده است و ظاهراً مأمورانی به محل منزل مسکونی وی در تهران آمده و او را بازداشت و به نقطه نامعلومی منتقل کرده اند. مادر مهدی نیاکی در جریان بازداشت پسرش قرار دارد اما به دلیل تهدیداتی که صورت گرفته، وحشت کرده و حاضر نیست بازداشت پسرش را توسط مأموران تأیید کند. در واقع به وی گفته شده که بدون سر و صدا منتظر بازگشت فرزندش باشد. با اینحال 6 روز از بازداشت مهدی نیاکی می گذرد و متأسفانه هنوز معلوم نیست که وی در کجا نگهداری می شود.»!!
در پی آشکار شدن دروغ اخیر، نوروز مجبور شد اذعان کند نیاکی بازداشت نشده بلکه در بیمارستان بستری بوده است. نوروز در توجیه این دروغ بافی خود نوشت: از آنجا که نیاکی به تنهایی زندگی می کرد، پدر او از بستری شدن وی در بیمارستان مطلع نبوده است.
گفتنی است سایت نوروز توسط رجب مزروعی و پسر وی (حنیف مزروعی) و چند تن دیگر اداره می شود و پیش از این بارها دروغ های شاخداری نظیر دفن دسته جمعی کشته ها؟!! در بهشت زهرا را منتشر کرده بود که به دلیل سبک و سیاق کار، مورد استقبال گسترده رسانه های بیگانه قرار گرفت.
گردانندگان این سایت ارتباطات مستقیمی با گردانندگان برخی سایت های اصلی دروغ پردازی (نظیر روزنت، گویانیوز، رادیو فردا و بی بی سی) دارند و نقش مستقیمی در فریب و اغوای برخی سران حزب ایفا کرده اند.